Thursday 4 February 2010

Manhand - 咩人




Manhand - 咩人
曲︰DARREN
詞︰MC BEE/MC TOY

呢個地球上有好多種人
有好人就哽有壞人 有衰人亦有小人
有人外表試正斯文 點知又系人面獸心
你哽問咁要點分 問題有冇帶眼識人
識人有無膚色之分 當年美國歧視黑人
今日有位歷史第一人 全國直頭當系神
祈求佢可以救國救市救人民

羊群心理個堆一堆堆 系咪可以叫做羊咩人
狗眼看人低 越低是否稱之為狗人
老點人傷人唔爽仲會拿只鞋來去掟人
喂MC仁 話俾我知有o的人
仲鍾意帶住有色眼鏡去睇人
今時今日要人尊重 系咪首先要學識點去尊重人
你又點睇人 請問你又系o的乜o野人人人人

人比人比死人 一樣米就哽養百樣人
人人為我我為人人 有問題就即管發問
蝕俾人丑死人 不成功就肯定成仁
人有責問題太多 又點敢再去過問
人逼人逼走人 連兄弟都變成敵人

*若人見人就愛 人與人互相關懷
〔戰斗機無晒大炮收埋〕
若人情味大晒 人情債紙咁細
當你通處派點去計

有人背後講是講非設局埋伏仆人
有人以為自己系神不斷打救人
有人齋講唔做我要投訴但系乜人過問
有人逃避推卸責任
轉頭有人有疑問唔知乜做人
個頭繼續自欺欺人
個世界越來越多病人越來越多人
唔識得尊重人

大家都系人系平等系咪咁話
究竟你地大家仲有乜o野要發問
我想再問其實你o地知唔知道自己系咩人
又請問又知唔知道想得到乜試唸深一層
又試問系咪乜o野態度就對住乜o野人
咁我唸唔駛唸我想請食飯應該好難
就請到陳達人

重唱 *

人手細細當你牽起晒能包世界
蝕俾人丑死人不成功就肯定成仁
人有責問題太多又點敢再去過問
人逼人逼走人連兄弟都變成敵人

No comments: